Uw console opsturen voor reparatie

Game Console opsturen

De game console opsturen voor reparatie is mogelijk, handig als je niet in de buurt woont. Alle informatie daarover vindt je op deze pagina. Neem wel eerst even contact op, bij voorkeur via de Email en geef een korte omschrijving van het defect en vermeld om wat voor console het gaat. We stellen een eerste diagnose en u ontvangt een prijsopgaaf voor het herstel. Daarna kunt u de console opsturen met behulp van onderstaande informatie. Als achteraf blijkt dat de kosten hoger zullen uitvallen omdat er bv. iets anders defect is dan eerder vastgesteld dan wordt er eerst met u overlegd.

Werkwijze

  • Vul het formulier in en print het daarna uit.
  • Gebruik het berichtvenster voor probleem omschrijving van de console en klik op de knop “verzend bericht”.
  • Stuur het uitgeprinte formulier mee in de doos (plak bij voorkeur op de console) Als u geen printer heeft dan volstaat een duidelijk handgeschreven formulier.
  • Gebruik een stevige doos en verpak de console bij voorkeur thuis en niet op het postkantoor.
  • Stuur alléén de console op, dus geen kabels/voeding/games of andere accessoires tenzij anders is besproken.
  • Gebruik voldoende kranten of opvul materiaal om loze ruimtes te vullen. Wikkel de console eventueel nog in een oude handdoek ter bescherming. Wij sturen de volledige inhoud naar u terug.
  • Bewaar het verzendbewijs met track en trace code die u ontvangen heeft van PostNL. Hiermee kunt u de zending volgen en nagaan wanneer het afgeleverd is bij ons.

Betaalwijze

Zodra de console gerepareerd is krijgt u daar bericht van via de mail. U ontvangt tevens de factuur en een betaalverzoek via iDeal of u kunt een handmatige overboeking doen via internet bankieren. Zodra dat voldaan is wordt de console weer retour gestuurd. Via de track en trace code kunt u nagaan of de console bij ons afgeleverd is.

Hoe lang ben ik mijn console kwijt?

Na ontvangst wordt het binnen 1-2 werkdagen weer retour gestuurd. Bij drukte kan dat oplopen tot 3-4 dagen. Wegens aanhoudende drukte bij de vervoerders kan het allemaal wat langer duren dan hieronder vermeld.

Voorbeeld:
Stel dat u op een maandag verstuurd, dan wordt het dinsdag bij ons bezorgd en verzenden wij het woensdag/donderdag weer retour waarna het de volgende werkdag weer bij u aangeboden wordt. Klanten die vanuit België met Bpost versturen moeten rekening houden met een gemiddelde bezorgtijd van 2-3 dagen extra, dat geldt overigens alleen voor het opsturen vanuit België naar ons toe.

Na verzending ontvangt u per e-mail een verzendmelding met track & trace code. Hiermee kunt u uw zending volgen.

De bezorgtijd van PostNL voor zowel binnen als naar buiten Nederland is meestal 1 dag en bij drukte 2 dagen.

 

Pakket verzenden met PostNL

Wij maken gebruik van PostNL omdat zij snel en relatief voordelig bezorgen en daarnaast respectvol met uw spullen omgaan. Het pakket kun je eenvoudig online voorzien van een pakketzegel, print deze uit en plak hem op de doos. Lever het pakket in bij een PostNL service punt of postkantoor bij u in de buurt. Of laat het pakket op het postkantoor/service punt frankeren en versturen. Met de verkregen track & trace code kun je de zending volgen en zo precies op de hoogte blijven waar je pakket zich bevindt.
Pakket online aanmelden Pakket traceren

Wilt u een ontvangstbevestiging van ons? Vermeld dan even uw naam op de doos zodat we snel kunnen zien van wie het pakket afkomstig is.

Geen verpakking in huis? Dan kunt u bij PostNL service punt of online bij PostNL een verpakking bestellen en thuis laten bezorgen. Of kijk even bij de lokale supermarkt voor een geschikte doos.

Verpakking kopen

Ontbreken de klantgegevens in de doos en kunnen we niet achterhalen van wie het afkomstig is? Dan zult u vanzelfsprekend zelf contact moeten opnemen en een omschrijving geven van de doos/spullen.

Tip game console verpakken voor reparatie

Game console reparatie

    Reparatie Aanmelden













    De betaling van de reparatie kunt u voldoen middels internet bankieren (handmatige overschrijving) naar de ING of via een betaalverzoek van iDEAL. Bent u niet woonachtig in Nederland maar bv. in België?  Dan krijgt u een betaalverzoek via Mollie en kunt u de betaling met Bancontact voldoen.

    Zodra wij de console gerepareerd hebben wordt er via de mail contact opgenomen en ontvangt u de factuur met betaal gegevens. Voor een snelle afhandeling en retour zending adviseren wij om de betaling z.s.m. uit te voeren.

    • Verzekerd + track & trace code binnen Nederland: € 8,50-
    • Onverzekerd + track & trace code binnen Nederland: € 7,-
    • Verzekerd + track & trace code naar België € 11,00

    Wij versturen standaard alle pakketten t/m 30KG verzekerd retour naar de klant. Indien u het onverzekerd retour wilt laten sturen geef dat dan even aan in het bericht venster van het reparatie formulier.

    Meeste reparaties kunnen vlot uitgevoerd worden tenzij anders vermeld.

    Na ontvangst wordt hij binnen 1-2 werk dagen weer retour gestuurd.

    Stel dat u hem op een maandag verstuurd, dan wordt hij dinsdag bij ons bezorgd en verzenden wij hem woensdag/donderdag weer retour waarna hij de volgende werkdag weer bij u aangeboden wordt. Klanten die vanuit België met Bpost versturen moeten rekening houden met een gemiddelde bezorgtijd van 2 dagen extra, dat geldt dus alleen voor het opsturen vanuit België naar ons toe.

    Zodra wij de console weer retour sturen ontvangt u daarvan per e-mail een verzendmelding met track & trace code. Hiermee kunt u uw zending volgen.

    De bezorgtijd van PostNL voor zowel binnen als naar buiten Nederland is meestal 1 dag en bij drukte 2 dagen.

    error: Content is protected !!