Uw console opsturen voor reparatie

Game Console opsturen voor reparatie

De game console opsturen voor reparatie is ook mogelijk, handig als je niet in de buurt woont. Alle informatie daarover vindt je op deze pagina. Neem wel eerst even contact op, bij voorkeur via de Email en geef een korte omschrijving van het defect en vermeld om wat voor console het gaat. We stellen een diagnose en u ontvangt een prijsopgaaf voor het herstel. Daarna kunt u de console opsturen met behulp van onderstaande informatie.

Werkwijze

  • Vul het formulier in en print hem eventueel uit (zie mailbevestiging)
  • Gebruik het berichtvenster voor probleem omschrijving van de console.
  • Stuur het uitgeprinte formulier mee in de doos (plak bij voorkeur op de console)
  • Gebruik een stevige doos en verpak de console bij voorkeur thuis en niet op het postkantoor
  • Stuur alléén de console op, dus geen kabels/voeding/games of andere accessoires.
  • Gebruik voldoende kranten of opvul materiaal om loze ruimtes te vullen.
  • Bewaar het verzendbewijs met track en trace code die u ontvangen heeft.

 

Pakket verzenden met PostNL

Wij maken gebruik van PostNL omdat zij snel en relatief voordelig bezorgen en daarnaast respectvol met uw spullen omgaan. Het pakket kun je eenvoudig online voorzien van een pakketzegel, print deze uit en plak hem op de doos. Lever het pakket in bij een PostNL service punt of postkantoor bij u in de buurt. Of laat het pakket op het postkantoor/service punt frankeren en versturen.  Klik hier voor online een pakket aanmelden. Met de verkregen track & trace code kun je de zending volgen en zo precies op de hoogte blijven waar je pakket zich bevindt.

Geen verpakking in huis? Dan kunt u online bij PostNL een verpakking bestellen en thuis laten bezorgen. Of kijk even bij de lokale supermarkt voor een geschikte doos. Koop hier een verpakking van PostNL


Er komen af en toe consoles binnen die niet goed verpakt zijn (geen opvulling gebruikt, gescheurde verpakking, te grote verpakking.. etc). Eventuele beschadigingen als gevolg hiervan kunnen simpel voorkomen worden door er bv. een handdoek of kledingstuk omheen te wikkelen, deze spullen krijgt u gewoon weer mee terug gestuurd. U bent zelf verantwoordelijk voor het verpakken.

Tip game console verpakken voor reparatie

Game console reparatie

Reparatie Aanmelden














De betaling van de reparatie kunt u voldoen middels internet bankieren naar de ING of iDEAL. Zodra wij de console ontvangen hebben nemen wij via de mail contact op en ontvangt u de factuur met betaal gegevens. Voor een snelle afhandeling adviseren wij om de betaling z.s.m. uit te voeren.

  • Verzekerd + track & trace code binnen Nederland: € 8,-
  • Onverzekerd + track & trace code binnen Nederland: € 7,-
  • Verzekerd + track & trace code naar België € 10,00

Wij versturen standaard alle pakketten t/m 30KG verzekerd retour naar de klant. Indien u het onverzekerd retour wilt laten sturen geef dat dan even aan in het bericht venster van het reparatie formulier.

Meeste reparaties kunnen vlot uitgevoerd worden tenzij anders vermeld.

Na ontvangst wordt hij binnen 1-2 werk dagen weer retour gestuurd.

Stel dat u hem op een maandag verstuurd, dan wordt hij dinsdag bij ons bezorgd en verzenden wij hem woensdag/donderdag weer retour waarna hij de volgende werkdag weer bij u aangeboden wordt. Klanten die vanuit België met Bpost versturen moeten rekening houden met een gemiddelde bezorgtijd van 2 dagen extra, dat geldt dus alleen voor het opsturen vanuit België naar ons toe.

Zodra wij de console weer retour sturen ontvangt u daarvan per e-mail een verzendmelding met track & trace code. Hiermee kunt u uw zending volgen.

De bezorgtijd van PostNL voor zowel binnen als naar buiten Nederland is meestal 1 dag en bij drukte 2 dagen.

error: Content is protected !!